شرایط و ضوابط استفاده از سایت

استفاده از سامانه مدیریت جامع آموزش سانیار به معنی توافق شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

1- ثبت نام الکترونیکی دوره های آموزشی بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

2- خدمات و محتویات این سایت برای استفاده غیر تجاری مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این موسسه بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده شخصی و غیر تجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمائید باید از طریق پست الکترونیکیinfo@smyar.ir  درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمائید.

3- این موسسه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروزرسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود و چنانچه اطلاعات دارای خطای نگارشی یا موارد اشتباهات سهوی باشد مسئولیتی در قبال اطلاعات متوجه مجموعه نخواهد بود.

4- کاربران هنگام سفارش و خرید دوره ملزم می باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند.

5- ارتباط خرید اینترنتی دوره ها از طریق info@smyar.ir  و یا تماس تلفنی و حضوری با موسسه برقرار می گردد و با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن، …) صورت می پذیرد.

6- این مجموعه آموزشی متعهد به حفظ اطلاعات منحصر به فرد کاربران در بخش خرید اینترنتی می باشد و نهایت تلاش خود را جهت حفظ حریم شخصی به کار می‌برد.

7-شرایط و ضوابط خدمات ثبت نام در دوره (ثبت نام – انصراف)

از نظر حقوقی، سایتwww.smyar.ir به عنوان موسسه و کاربر اینترنتی به عنوان سفارش دهنده یا دانشپذیر تلقی می گردد.

دانشپذیر موظف است وجه دوره را از طریق کارتهای عضو شتاب در وب سایت پرداخت نماید و در دوره ثبت نام نماید. در مورد ثبت‌نام‌های حضوری فرایند پرداخت به صورت حضوری و در محل موسسه صورت می‌پذیرد.

چنانچه دانشپذیر پس از ثبت نام و پیش از شروع دوره از شرکت در کلاس منصرف شود و اطلاع دهد، موسسه پس از کسر ۲۰درصد از کل شهریه مابقی را مسترد می‌نماید اما پس از شروع کلاس/دوره استرداد شهریه و چک به هیچ عنوان مقدور نیست و دانشپذیر باید طبق قرارداد تمامی بدهی خود را به موسسه پرداخت نماید.

خواهشمند است هر گونه انتقاد، پیشنهاد و یا شکایت خود را به صورت کتبی و یا الکترونیکی به واحد آموزش تحویل فرمایید.